2013.07.19. 16:54

Fáradt voltam és tompa amikor a hosszú éjszaka utáni félmunkanappal a hátam mögött Schipol-nál felszálltam a Vlissingen-be tartó Intercity-re. Szokás szerint felsétáltam a vonat magasabban fekvő részébe és leültem a majdnem üres vagon egyik négy székből álló üllésére. Furcsán megdobbant a szívem és balra pillantva észrevettem, hogy ott egy szép lány ül. Ahogy a vonat elindult az állomásról megcsörrent a lány telefonja, aki magyarul beleszólva vette fel. Valószínűleg egy barátnője hívta és elkezdtek beszélgetni. Ahogy a vonat tovarohant a holland alagutak és mezők egymást váltó monoton mintájában a magyar lány mellettem magáról beszélt. És közben az én érzéseimet mondta. 

Úgy éreztem kihallgatom, hisz ő nem tudhatta hogy én értem amit mond, mi több én érzem amit mond hisz bár ő azt hiszi magáról beszél, pontosan a bennem kavargó gondolatokat ecseteli a vonal túlsó oldalán magyarul hallgatónak.

Papírt ragadtam és leírtam pár remegő sorban neki, hogy át kell ülnöm egy másik helyre, mert hallom ő egy éppen Bruxelles-be  költözött fiú közelgő látogatásától fél, az érzelmektől fél, mert jól érzi magát magányosan, mégha tudja is, ez nem helyénvaló. Magányosan szomorúnak kéne lenni. Hogy először magunkból, a magányunkból kell kiszeretni ahhoz, hogy utána újra szerethessünk mást.

Megírtam neki hogy én DH Centraal-ig utazom, ott leszállok és ne haragudjon ha egy pillanatra belészerettem. Nem írtam semmi mást magamról, se név, se telefonszám még facebook accountomat sem rajzoltam a lap szélére.

Soha többé nem fogom látni a lányt. Ő talán összejön a sráccal aki éppen Bruxelles-be költözött és egyszer, talán, én is kiszeretek önmagamból. Saját elviselhetetlenül szép magányomból.

A bejegyzés trackback címe:

https://merretart.blog.hu/api/trackback/id/tr905415246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása