Sokszor hallgatott dal

2012.08.28. 20:33

Szarvasagancs alaku szivemben, megfagyott a nyar.

A magashangon kienekelt szavakban elfogyott a nyal.

Szo szot kovet de a tett elmarad,

feluton megallt es feladta a feladat.

Ma csinaltam utoljara azt, amit 2 eve eddig minden hetkoznap. Egy, a szamitogepes jatekok vilagaba menekulo hollanddal toltottem ennek a 2 evnek a nagyreszet.Eleinte veletlenul osztottak be egymas melle, eleinte csak o volt hajlando angolul szolni hozzam, aztan o is hollandra valtott es egyre tobbet dolgoztunk egyutt. Sokszor nagyon idegesitett, a legtobbszor nem is ertettem. Talan hatassal voltunk egymasra. Talan nem. Mindenesetre, megilletodottseget veltem felfedezni, lassu mozdulataiban a mai nap. Meg a busz utan is integetett. Talan eleteben eloszor. Aztan hazamegy es ujra bekapcsolodik, virtualisabb valosagaba. Nem ereztem semmit. Se megkonnyebulest, sem banatot. Egymast kovetik a napok. Sosem jatszottam igazan sokat a szamitogepeken. Filmet neztem. En oda menekulok.

Eszembe is jut,hogy el kell puffogtatnom egy kozhelyet. Miszerint az eletnel nincs jobb forgatokonyviro. Biztos van. Esetleg lesz. Mindenesetre en pontosan ott szalltam fel most ahol 2 eve eloszor szalltam le tele remennyel es izgalommal, kapkodva es megfazva, remegve de nem fazva a vonatrol. Akkor sporolasbol setaltam. Mert az elso napokban nem ertettem az arakat, nem tudtam van-e egytaltalan penzem a holnapra. Ma busszal mentem el 2 evvel ezelotti arnyekom mellett. Ki sem neztem az ablakbol, pedig lehet, hogy o is integetett nekem. Legkozelebb leszallok es setalok. Legkozelebb en leszek az arnyekom.

A bejegyzés trackback címe:

https://merretart.blog.hu/api/trackback/id/tr134738070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Espé 2012.08.29. 12:42:49

A közhely jó, meg kell is, van belőle bőven. Gratulálok hogy kibírtad, azt csináltad amit nem szeretnél azért hogy talán valamikor azt csináld majd amit neked kell meg amit akarsz. jönnek a közhelyek busszal vagy sétálva tökmindegy...
sok sikert
a tekenaar
süti beállítások módosítása